Saturday, September 22, 2007

...you're my wishing well, you're everything...

Soepomo 32 -- September 22, 2007,


Dear Luv,
Dear my sweet-sunset,


...
And in this crazy life
And through these crazy times
It's you
It's you
You make me sing
You're every line
You're every word
You're everything

You're a carousel
You're a wishing well
And you light me up
When you ring my bell
You're a mystery
You're from outer space
You're every minute of my every day
...
--credit to Michael Buble's Everything--


Sungguh menarik, ketika aku berpikir telah kehilangan semuanya ternyata aku mendapatkan lebih banyak. Ketika aku mengira akan terpuruk, ternyata aku melambung semakin tinggi. Meski hanya dalam imajinasiku belaka, meski sekedar impian, jika aku bahagia lalu kenapa?

Matahari, benarkah kamu matahariku?
Sungguhkah kamu benar-benar akan menerangi duniaku?
Hanya kamu,
saat detik dan jarak kita tak bersahabat,
kusertakan dalam tiap tarikan napas ini.



perhaps this is love, perhaps...
luv,

-onk-

No comments:

Post a Comment